het schrijven van reviews is niet echt mijn ding maar ga het toch proberen.
Alecto 38+ (twinset)
gekocht voor 29,99 bij de mediamarkt
Specificatie:
8 kanalen, 38 CTCSS subkanalen PMR frequentie (446MHz) LCD display met verlichting Compact formaat Digitale volumeregelaar Headsetaansluiting (2,5mm) Bereik tot maximaal 3Km VOX functie met instelbaar nivo Toetsenblokkering Kanaalscanfunctie Monitorfunctie Oproeptoon Roger Beep aan/uit Batterijnivo indicator Riemclip Inclusief laadstation en AAA size NiMH oplaadbare batterijen
ervaring:
ik heb deze set nog niet heel erg lang, maar heb er vaker mee gewerkt.
alecto geeft aan dat hij een stand-by heeft van 5 dagen en qua zenden en ontvangen 3 uur, naar mijn ervaring klopt dit wel aardig. qua verluid kan het beter, klinkt (zelfs van dichte afstand) wat krakerig, maar is acceptabel. hij is vrij gebruiksvriendelijk en ligt lekker in de hand (a 100gram) ook heeft een Headsetaansluiting van 2,5mm, het was handiger geweest om er een 3,5mm van te maken gezien het feit je er makkelijker een headsetje bij vind, je gaat geen dure headset voor kopen, voor deze porto.
voor de prijs is het een prima huis en tuin portofoon, en kan zelfs prima werken op evenementen gebruikt worden door bijvoorbeeld de horeca medewerkers die zo af en toe een porto nodig hebben. voor beveiligers (of andere gebruikers waarbij wel een een stootje voorkomt) lijkt hij me te kwetsbaar en daarvoor is het geluid wat er uit komt te onduidelijk.
|